Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Το ξύλινο Ποίημα


Κάθισα να γράψω κι εγω λίγους στίχους, δεν είμαι ποιήτρια, δεν έχω ξαναγράψει
το ποίημα γελα μαζί μου
και με εχει ξεγράψει
σε ενα σκονισμένο τετράδιο λίγες γραμμές με νόημα ήθελα να πλέξω,
και δεν ήξερα που πάω να μπλέξω

Το λεοφωρείο κουνάει πολύ και το τετράδιο συνομωτεί με το ποίημα,
δεν θέλουν να κάνω το πρώτο βήμα, 
καταφέρνω λίγες μολυβιές και πολλές μουτζούρες, 
έτσι που το κατάφεραν θα πάω για τσιπούρες,

δεν πειράζει, θα προσπαθήσω πάλι
με το άλλο φεγγάρι.

                                                                                                                              Sofia M.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Το άρωμα που δεν θα τελειώσει ποτέ...

           Το άρωμα σου ποτέ δεν θα το ξεχάσω.

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ

Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ Δύο φορές και τρεις καιρούς... Σε έναν μακρινό πλανήτη ζούσε ένα κατακόκκινο τριαντάφυλλο. Ζούσε την κάθε μέρα με χαρά και αισιοδοξία. Από μικρό σποράκι είχε μεγαλώσει πλέον . Και τα αγκάθια του επίσης. Σημάδι ενός σοβαρού και ώριμου τριαντάφυλλου. Δεν τα χρησιμοποιούσε ποτέ αλλά τα πεφταστέρια πάντα τα θαύμαζαν . Δεν ήξερε τη λειτουργία τους . Τα θεωρούσε κι αυτά φύλλα του . Δεν υπήρχε διαχωρισμός για το τριαντάφυλλο. Ήταν απλά φύλλα του διαφορετικά. Καφέ και σουβλερά .

Φεγγαρόσκονη

Αίσθηση καλοκαιρινής δροσιάς και ρομαντισμού αποπνέει η νύχτα Το φεγγάρι ολόγιομο λάμπει ψηλά στον ουρανό και εγώ με το μαξιλάρι αγκαλιά και τα μαλλιά ανακατεμένα ξαπλώνω στις σκέψεις μου.